Welcome! Have A nice Day ~_^

Friday, May 18, 2012

Benda yang paling susah nak buat Over Time


Assalamualaikum

Dah solat belum ni? 

hhhmmmmmmmm

waiting

walaupun sesibuk mana kita, on the phone

janganlah sehingga mengabaikan solat.. no talking

haaa dah tu tunggu apa lagi?? 


sapa yang tak solat lagi tu pi la solat cepat!! 

phbbbbt









Smiley Face



*Alhamdulillah.. follower dah 300.. heee ^^



15 Habaq jugak:

BeLLa said... [Reply Sini]

btol2 hihi

Si Jagung said... [Reply Sini]

aku nak komen jugak hari ni..haha..

komen aku: a'ah..nak telajak time ada la..hohoho..

header baru..cantek..=)

puteri kasih said... [Reply Sini]

yer betul tu :)

putryteya said... [Reply Sini]

hahah , thanks peringatt! sekarang dah pukul 2 . nk solatt !

hazfee said... [Reply Sini]

Solat tiang agama :)

محمد شهريل القنيطري said... [Reply Sini]

btol tu..sesunggahnya solat itu tiang agama

Elysa Sofia said... [Reply Sini]

suka ayat2 dalam gambar tu :) hehe kreatifnya :D

Ayie Abas said... [Reply Sini]

al hamdulillah....dipermudahkan Allah utk menunggu waktu solat dan dpt menunaikan di saf yg pertama... :)

teha said... [Reply Sini]

like2 ! bz camne pon kita , solat jgn prnah tggl :)

Cik Kay Jue said... [Reply Sini]

wow..nice...! like!

.:: sya ::. said... [Reply Sini]

btul2 kak Farhan..sesibuk mna pun, kita tetap kna solat :)

aReLaN said... [Reply Sini]

so jaga lah solat kita ni.kalau bola wat la OT solat tu ye.hehe

Tinta Lana said... [Reply Sini]

Salam aan.. :)

Comel entry ni, hehe. dgn smileynya,hehe.

Hurmm..'waktu pejabat' pun kdg2 tersasar.. tambah lgi nak buat 'OT'..

fuhh...kena berusaha lebih lagi,huhu :)

caliph shuriken said... [Reply Sini]

hrp2 semua tmpat keje ada ruang utk tunai solat ^^

si kiut lavender said... [Reply Sini]

yeap...kalau boleh jgn lengahkan solat..
oke,,tu pesanan utk skl..hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...